IBIDEN HUNGARY KFT.
Állásajánlat

Állásajánlat részletei Adminisztrátor kategóriában

Pozíció: OPERATÍV BESZERZÉSI ASSZISZTENS Jelentkezem!
Feladatok:

- Operatív beszerzésben aktív részvétel
- Meglévo beszállítókkal napi kapcsolattartás, új partnerek felkutatása
- Részvétel beszállítói ártárgyalásokon, beszállítók versenyeztetése
- Tevékenységhez kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése, adatbázisok kezelése, riportok készítése

Elvárások:

- Legalább középfokú iskolai végzettség
- Kommunikációs szintu, aktív angol nyelvtudás
- Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban
- Jó szervezokészség
- Precíz, pontos munkavégzés
- Felhasználói szintu MS Office ismeretek
- Legalább 1 év adminisztrációs területen szerzett tapasztalat


Elonyt jelent:

- Felsofokú végzettség
- Multinacionális vállalatnál adminisztratív vagy beszerzés területen szerzett tapasztalat
- Vállalatirányítási rendszer ismerete


Amit kínálunk:

- Határozatlan ideju, teljes munkaidos (heti 40 órás) munkajogviszony
- Munkába járás támogatása (vállalati buszjárat), egyéb juttatások
- Nyelvtanulási lehetoség
- Fiatalos, lelkes csapat
- Tiszta, rendezett, modern munkakörnyezet